La Fira Mediterrània organitza una sessió formativa de pitching adreçada als artistes de la propera edició
Aquest matí s'ha dut a terme al Museu i centre d'estudis Doctor Melcior Colet, a Barcelona, una sessió formativa de pitching adreçada als artistes i representants dels espectacles programats a la propera edició de la Fira Mediterrània de Manresa, amb l'objectiu de millorar les aptituds comunicatives i de venda de les companyies artístiques.
Aquest matí s'ha dut a terme al Museu i centre d'estudis Doctor Melcior Colet, a Barcelona, una sessió formativa de pitching adreçada als artistes i representants dels espectacles programats a la propera edició de la Fira Mediterrània de Manresa, amb l'objectiu de millorar les aptituds comunicatives i de venda de les companyies artístiques. La jornada està organitzada per la Fira conjuntament amb el Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i ha anat a càrrec de Núria Bagés Rillo, llicenciada, màster i doctora en psicologia (Universitats de Gran Bretanya, Veneçuela i Holanda), consultora sènior a Synergy Network, especialista en temes de comunicació interpersonal i d’equips i amb una àmplia experiència com a docent de col·lectius professionals i universitaris de diversos sectors.