Incidència en sol·licitud d'entrades per a professionals
És necessari tornar a realitzar la petició El Nucli, empresa adjudicatària del contracte del servei de manteniment i assistència dels sistemes de web i de base de dades de la Fundació Fira Mediterrània de Manresa, comunica que:
És necessari tornar a realitzar la petició
El Nucli, empresa adjudicatària del contracte del servei de manteniment i assistència dels sistemes de web i de base de dades de la Fundació Fira Mediterrània de Manresa, comunica que:
Lamentablement hem tingut una incidència informàtica important en el procés de petició d'entrades per a professionals i no podem assegurar que la seva petició hagi quedat correctament registrada al sistema de reserva.
Aquesta incidència es detectà el dimecres 12 d'octubre de 2011. El procés ha estat desactivat les darreres hores, mentre hem estat treballant en una solució pel problema i poder tornar a posar el procés de petició d'entrades a disposició dels professionals.
Malgrat els nostres esforços, no és possible restaurar el sistema a la situació anterior a la incidència i per aquest motiu li demanem que torni a realitzar la petició d'entrades.
Per fer-ho segueixi l'enllaç que trobarà a la portada del nostre web: Entrades per a Professionals
Les entrades es podran demanar fins diumenge 23 d'octubre.
Li demanem disculpes per les molèsties que li haguem pogut ocasionar i quedem a la seva disposició per qualsevol dubte o aclariment.